Avslut

Forum för nygamla barntillsynstankar, konstruktiva förslagsalternativ och samarbete under personligt ansvar.
Skriv svar
ms Sophie

Avslut

Inlägg av ms Sophie »

Hej alla kära "medforumister",

Detta forum rör ett ämne som är och har varit ett som ligger mig varmt om hjärtat och som engagerar mig!
Att värna om de små barnens rätt att bara vara, låta världen vara liten och inte behöva stressa ut i livet och dagis - det hinner vi alla med tids nog.

Nu är det dags för mig själv att gå vidare.

Detta forum är en härlig oas för mig och jag tycker om att läsa om de olika val och möjligheter ni valt för era barn och era familjer och även att få vara bollplank för funderingar inför framtiden.

De bästa råd jag kan ge är att ta er tid att bara vara tillsammans med barnen!

Jag hoppas nu att någon annan tar vid stafettpinnen och finner lika mycket glädje som jag i att administrera detta forum.

Lev väl och njut av livet och barnen :D :heart:
Kram
Sophie
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack, kära Sophie :heart: Du har gjort en enorm nytta och spritt stor glädje :-({|= över de små barnen - som ska njutas och njuta själva :lol: :heart: :lol:

Det verkar som om Fjällfolket tar över efter dig :wink: :lol: I brist på det bästa får man ta det näst bästa, hahaha :lol: Skämt åsido, Fjällfolket är en värdig efterträdare, även om bara du är DU :heart:

Och rym inu nte från oss alldeles 8)

:heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "I stället för dagis - tankar och idéer"