Julius äter ingenting!!!!!

Tipsforum med husmorsrecept och huskurer

Skriv svar
Ullmarks

Julius äter ingenting!!!!!

Inlägg av Ullmarks »

Julius tycker mycket är gott men han tycker inte om att man stoppar saker i hans mun. Han tar inte nappflaska, inte sked inte pipmugg. Han leker bara med maten om jag lägger den framför honom men han verkar inte förstå att den ska i munnen. Försöker jag mata honom blir han arg och vrider huvudet åt alla håll medan han kniper ihop munnen.

Efter 3 dagar på kuren börjar jag märka att jag har mindre mjölk i brösten. Han brukade snutta hela nätterna och det höll produktionen igång.

Jag ser att han tappar vikt varje dag. Kläderna är större och när jag jämförde med bilder från förra veckan är skillnaden stooor!

Han gillar att bita på mina fingrar i bland men bara om han själv väljer att göra det.

Jag har provat allt känns det som men inget fungerar. Ibland har jag lyckats lura in banan och då är det gott men man måste luras annars går det inte.

Jag leker och försöka göra det roligt, blir inte sur eller irriterad men nu måste det vända. Han försvinner. HJÄLP.

Sara
Sara & Daniel
Julius 080525
TorpSara

Inlägg av TorpSara »

Hej, eftersom du har fått så fina svar i din andra tråd så låter vi det fortsätta där! :D
Skriv svar

Återgå till "Mat, mage, barnakropp"