Hej Morgana, vad kul med resa.
Jag har rest mycket med Felix under åren, men inte själv

men har kanske ändå lite tips att komma med. Ta med er egen vagn

vad ska hon med sulky till

går inte att sova i och går inte heller att köra. Fördelen med egen vagn är att sovningen kan ske i vagnen och du kan förlusta dig även en stund på kvällen. Annars blir du isolerad hemma på hotelrummet efter kl 19. Nackdelen är att det sällan finns trottoarer värda namnet men det brukar ändå funka. Om du tänker åka bil... bilbarnstolen... taxi har inga såna. Till lillskruttan hade jag tagit med burkmat härifrån att fylla upp med om man inte hittar något bra. Blöjor finns på plats.
Ang solen så är KLÄDER bäst, jag har aldrig någonsin smörjt in Felix men har aldrig varit naken i solen och han har aldrig bränt sig. Stanna inne mellan 12-14 (då sover ju varenda människa iallafall) och sen kläder. Vill du köpa solskyddsfaktor så kolla med hälsokosten vilken du ska ha.
På flyget kan du kanske checka in hemifrån, via nätet, (kan man när man flyger regulgärt men jag vet inte med charter) då är mitt tips att ta en plats med MYCKET plats för benen, t.ex vid nödutgången eller längst fram. Man ser på bilderna hur det ser ut. Då kan du bädda på golvet till henne om ni flyger under sovperiod.
Om du står ut med vad som helst så boka ospecat du, man måste ju ta lite risker här i livet

du kan ju ta med en resesäng för säkerhetsskull.
Mycket grejjer blir det men tänk på att det är bara till flygplatsen och sen till bussen så det är inte så mycket bära ändå och har du vagnet kan ju den vara lastpall.
Gud vad kul, får jag följa med? 8)
Ser fram emot din rapport.