Mitt hjärta går sönder..

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Beckabus

Mitt hjärta går sönder..

Inlägg av Beckabus »

I nästan 2 timmar har min lilla FörstaNattare legat och snyftat nu.. jag vet att det är kört att plocka upp henne, men detta gör mig så oerhört ont :cry: :cry:
Jag hoppas verkligen att jag klarar det här..
*kram* på er alla därute!!
Beckabus 080630, en vecka för tidigt, med planerat snitt pga sätesbjudning! Kurstart 090115!
kiki

Inlägg av kiki »

Hon fixar det här :lol: ha förtroende för henne :lol:

Du fixar det här, du är påläst och vet att ger henne en gåva, gåvan att sova gott på natten.

Lycka till, jag ska tänka på dig inatt.

Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
tobeistobe

Inlägg av tobeistobe »

kämpa på kämpa på....! jag VET att det är sååå hjärtekrossande att höra sitt barn på det här viset.
DU gör henne en TJÄNST! Inom en vecka sover ni gott! I morgon kommer det gå som en dans ska du se :) Hon hinner fatta galoppen :) Du är såååå duktig! Se till att använda verktygen väl och rättvist.

Glöm inte bort att det är frågor hon ställer ;) inga svordomar!

Ge för guds skull inte upp, du har ju läst min tråd. det FUNGERAR! :)

Kämpa på! Många kramar :heart:
080607 3800g 52cm Flicka: Clara
kiki

Inlägg av kiki »

Med små barn måste det få ta tid, och ju längre tid det tar ju fortare går det :lol: (AW-citat)

Hur gick natten :?:
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
tobeistobe

Inlägg av tobeistobe »

Hur gick natten för er?

Väntar med spänning :)

Kramar
080607 3800g 52cm Flicka: Clara
Beckabus

Inlägg av Beckabus »

Natten har varit .. faktiskt ganska så bra!! Hon tog två timmar på sig att somna, men sen så har det gått väldigt bra.. hon har frågat en gång i timmen i stort sett hela natten, men nöjt sig med ramsa som svar, förutom vid 3.30 då det behövdes lite mer..
Lite tidigare än önskat fick vi gå upp, för hon blev väldigt arg imorses, satte igång halv åtta (hon skulle vakna 8) vaknade nästan varje minut och tog inte ramsorna lr buff bra, så vid kvart i åtta hade hon lyckats somna i ett par minuter med ramsa, så vi valde att väcka lite tidigare.. Första luren har funkat kanon (45 minuter), nu har hon ätit och sambon ska ta med henne på en biltur för den långa luren så att jag kan få sova lite.. sen väntar 45 minuter lur i vagn i eftermiddag.. *kram* alla som tittar och stöttar!! :heart: :heart:
Beckabus 080630, en vecka för tidigt, med planerat snitt pga sätesbjudning! Kurstart 090115!
Emma80

Inlägg av Emma80 »

Hej! Jag har svarat i din andra tråd. Tycker det är bäst om denna avslutas så allt finns samlat på samma ställe. Lättare för oss då.

Kram Emma
:heart: Emil född 070510 :heart:
:heart: Elias född 081005 :heart:
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"