hej igen!!!
nu har biblan fått in boken, ska dit och hämta den nu på eftermiddagen! ska lusläsa i helgen

har under denna tid tränat att sova och äta

sova dagtid- längre lurar och äta med längre mellanrum! har gjort precis som jag blev tipsad om- äta under 45 min- 1 timme ammar, pausar. smakis, ammar b2 osv osv...och det verkar ta sig

somnar rätt bra på kvällarna vid 19 efter bad, en flaska ers/välling (blandar) ...men vid 22 börjar det...ger upp vid 1 tiden och sen sparkars, snuttar, pratar(sover i omgångar) han fram till dess att jag inte okar ligga kvar..ca mellan 5-6-30 stiger vi upp..och dett aär inte hållbart längre! därför ska jag läsa och hoppas på att mitt mod och ork stiger så jag kan genomföra detta!
har dock lite funderingar..storebror ligger 2 meter ifrån Williams säng..i eget rum men väldigt nära...har ingen annanstans att vara på heller! lika lyhört hela huset med endast dörr till toan och storebrors rum

och med W´s ljuva stämma kommer det INTE bli mkt sömn för ngn den veckan

iom att det är så lyhört här så är man ju lite för snabb helt enkelt att ta upp, trösta även om W kanske fixar det själv känns det som att han inte får chansen, jag blir stressad!
nu till mina frågor;

hur många nätter är det som värst??

är det bättre att pappa och storebror sover någon annanstans under ett par nätter? (går dock inte längre än 2 nätter) iom att Storebror aldrig sovit borta måste nog pappa vara med

det enda rum som går (hmm det enda rum som finns

) att mörklägga helt är Neos rum, ska jag flytta in W där under kurens gång?

finns det någon chans att dom kan dela rum sen när (om, förhoppningsvis) W sover hela nätter? är det vanligt att syskon störs av varandra som har samma rum(som är så pass små)? hittils har Neo inte vaknat specifikt av W´s gråt och han är ju ändå över 4,5 månad nu..men det är kanske också för att han har eget rum..
åh så mycket funderingar!
tack på förhand!!!