Go´morron tjejer
Hur är läget?
Här härjar pms-helvetet så jag är så godissugen så det finns inte... Lite riskfyllt med Halloween och alla godispåsar vi har gömt i köksskåpen 8) . Men jag ska ge mig ut och gå en extra sväng idag så att jag kan mumsa lite choklad ikväll =P~
Hur går det med ditt promenerande,
Lingontuva? Har du kommit igång ännu? Eller gör du som jag - hittar tusen och en ursäkter

. Härligt att du har hittat dig en bra målbild! Ska gräva i mina gamla album jag med, men jag var och är ingen linslus så risken är liten att det finns nåt kort... Kan jag ta en bild på... Julia Roberts

???
/LO, du är vår verkliga GI/LCHF-expert här, jag gillar verkligen tänket med så riktiga och oförädlade råvaror som möjligt. Det är ju onekligen så att fetman ökade när alla lightprodukter kom på åttiotalet. Där blev vinog grundlurade

. Back to basic!
Hur är det med din förklyling,
Päivi (bra hoppas vi för sonens skull

). Det är så typiskt det där, att precis när man kommer igång med träning så blir man sjuk. Fast min träningsinstruktör säger att det är ingen fara om man inte har halsont eller feber! Så den regeln följer jag!
Nancy - har du fått minska gummibandet i glipan ännu

Jag inbillar mig att du är sjutusan till envis, så jag är inte alls så tvivlande som din käre make över att du kommer att fixa det här! Tvärtom!
Du vet att vi gillar goda och enkla recept,
Fjällmor, och ostplättar lät verkligen intressant! Vill du..?
Idag och kväll är det som sagt Halloween här hos oss, med massor med barn och spökstig, godis och disco! Ska försöka shaka loss ordenligt
Kram!