Nancyfamiljen på nya äventyr

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Skriv svar
Nancy

Inlägg av Nancy »

Päivi: :heart:

sonica: Tack för inlägg och för din intressanta tråd på Diskussionsforum :!: Har bara skummat men oj vilken intressant läsning. Så sant det du skriver om en 13-månaders... :wink: Lussi är ju våran bebis hon med.

Diabetesen är nog här för att stanna tyvärr. Eller ett förstadium till den. Har inte pratat med doktor efter provtagning men det ser inte så bra ut.

*frieda*: Snyggt jobbat med Englas nattmål :wink: Jo, det lutar åt LCHF på heltid. Inte mig emot egentligen men ogillar att det inte är på frivillig basis.

Fjällmor: :heart:

wifsta: Stort tack för din fina gratulation. Glad blev jag över att du tyckte om namnet :heart: :D


Börjar bli dags att avsluta denna tråd. Först några avslutande tack och jag börjar ungefär ...idag :wink:
Nancy

Inlägg av Nancy »

Det största och innerligaste TACK tänkas kan för alla vackra hälsningar vi fått i denna tråd. Börjar med de som kom i samband med Lanis födelse :heart:

Päivi :heart: (fel dag att ha mobilstrul men vi nådde ju varandra till slut), JennyH :heart: (tack för din fina rapport och för Antons hälsning), ela :heart:, miar70 :heart: (vad roligt att du tyckte om namnet), Fjällmor :heart:, /LO :heart:, TorsMamma :heart: (för vacker skönsång), Jannika :heart:, Sussi :heart: TorpSara :heart:, sonica :heart:, blivandemamma :heart: (storebrorpresent blir det ju i ert fall :D ), LindaVega :heart:, SusanD, Lingontuva :heart:, *frieda* :heart:, Pia Pojkmamma :heart:, nilam :heart:, Nillan :heart: (skrattade gott åt dotterbolag :wink: ), Karin Ö :heart:, Elle :heart:, Susanne G :heart:, K-ina :heart: Johanna w :heart:, Antonias mamma :heart:, dukat :heart:, Saara :heart:, kvacke :heart: (tack för att vi fick ta del av din berättelse på "livet efter kuren"), ab73 :heart: (grattis till kurartiteln :D ), Sagalinda :heart: (vidarebefordrar grattiset :D ), vanna :heart: (du vet ju hur det är att ha tre tätt :wink: ), Åse :heart:, Åsa B :heart:, Gablex :heart:, Tilda :heart:, Susanne* :heart: (skulle det bli fler kommer vi och besöker er strax innan förlossning, precis enligt tradition :lol: ), Anna Wahlgren :heart: (undrar egentligen hur många barn du indirekt är "upphovskvinna" till :wink: 8) :lol: , här är i alla fall ett till :heart:), Marisch65 :heart:
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

Tack själv, raraste Nancy! :heart: För att vi har fått följa din och Lanis resa den här tredje gången. Jag tror stenhårt på att vi snart ser en fjärde deja vù-tråd poppa upp här på Barnaväntan, haha! :wink: Om i fall att (och hur ofta har jag fel? 8) ) kan du räkna in mig. :lol:

Attans dj-la skit med diabetesen, hörru! :evil: Du skulle snarare behöva mer spontanroligt och frisläppt i ditt liv och så blir det tvärtom (iaf med maten). Men är det nån som fixar det på bästa sätt är det du, det är jag övertygad om.

:heart: Ett avslutande JÄTTEGRATTIS igen till fina flickan Lani och hennes stora familj! :heart:

Kram Jannika
/LO
Inlägg: 5038
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 22:13
Ort: Norrahammar
Kontakt:

Inlägg av /LO »

:heart: på dig själv ;) :heart:

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:heart: :D Tack för att du delat din resa med oss, vackraste Nancy!

Och du... jag har lärt mig att lchf-kosten är allt annat än enformig :wink:

Kram! :heart:
/Fjällmor
Nancy

Inlägg av Nancy »

Jannika: Du ljuvliga forumvän och kloka coach :heart: Hur skulle jag orkat igenom de sista graviditetsveckorna utan Dig :?: Impossible. Vi får väl se till att göra om resan en gång till, måste ju se om det går att få till det här med namn ytterligare en gång :wink: :lol: Skämt åsido skulle jag mycket gärna vilja ha fler barn men jag vet inte om kroppen orkar med. Håller en dörr öppen ändå. Vore ju synd om du skulle ha fel :wink:

/LO: :wink: :heart: :wink:

Fjällmor: Kramar tillbaks. Många. :heart:
Nancy

Inlägg av Nancy »

När Lani och jag kom hem från BB fick vi många fina välkommenhemhälsningar :heart:

Tack SusanD (har inte gett upp hoppet om att ses), *frieda*, Jannika, miar70, Elle, Fjällmor och Ewa (jag minns att du då Lucine var nyfödd beskrev vilka tröttegosar till barn du hade och att jag knappt trodde att sådana fanns -jag hade fel :wink: ).

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Nancy

Inlägg av Nancy »

:D Den otroliga respons jag fick via "Lani Elektra -a true story" var något av det roligaste jag varit med om :!: Jag blev så himla lycklig, glad och stolt skall ni veta :heart: :D Det var fantastiskt roligt att så många ville läsa och även ta sig tid att skicka en hälsning (och ibland flera stycken).

:heart: kiki, JennyH, Päivi, ela, miar70, Sussi, Fjällmor, *frieda*, Elle, Jannika, /LO, TorpSara, Kantarella, blivandemamma, Gablex, sonica, Tessan, Nillan, KarinÖ, kattklo, TorsMamma, Åse, kokos, SusanD och Stilla :heart:

Ni gjorde en gungig period så oändligt mycket lättare att ta sig igenom.

:heart: Kram från Nancy
Gäst

Inlägg av Gäst »

Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"