JeppJannika skrev:Är du ren nu miar70?![]()
Och till handlingarna: JAG är inte alls speciellt vacker som gravid - mer vankande sjöko, om jag får säga det själv
JeppJannika skrev:Är du ren nu miar70?![]()
Aha! Jag måste kanske titta i boken en gång till innan den blir utlånad... (eller innan nån smyger ner den i väskan utan att låna den för att aldrig återvända... så blygsamma och oärliga är folk!)Jannika skrev:K-ina skrev: Lisa och Fredrik är ju med i Evas bok!De var bara lite ledsna över att den releasade precis när de funnit Engla...
Men sånt kan man ju inte styra över. Eller som Lisa kommenterade det:
- Jag står för innehållet i boken även om jag inte känner mig det minsta kåt, glad eller tacksam just nu.
K-ina skrev: De kanske tilltalas av just sjökor!???! Eller var det skökor?
*frieda* skrev:Kort inhopp. Ni kacklar för mycket![]()
![]()
Grattis!!!Jubel: Benji fick plats på Sandvikens Montessoriskola 8) Det lät inte så för några dagar sen, när jag konverserade rektorn i frågaMen nu minsann ringde han och deklarerade att Benjamin kunde få börja vid skolstart 25:e augusti. Sååå skööönt. \:D/
Lilla Disa då! Vicket elände. Ett dygn är lång tid när man är liten förstås.- Blä-Tatta , utbrister då världens ensammaste lillasyster.
Benji, som är en förkortning av Benjamin.... Nää, vänta, jag tar hela historien ifrån börja:Jannika skrev: Grattis Benji! (Vilket för övrigt är ett urgulligt namn, historien bakom?)