Den tanken har jag också haftilindstrom skrev: Gotlandsmamman, ursäkta att jag lägger mig i igen, men i mina öron låter det precis som om du är gravid
![]()
. Antar att du har koll på det men endå, trötthet, ont i magen, ingen ork, precis så brukar jag känna det.
![]()
Automat mackor och risifrutti är väl utmärkt som nödlösning, vi vill ju inte att barna ska svälta ihjälilindstrom skrev: Idag är jag rätt mör. Storbarnen och en kompis till Storbus har varit med mig på naturhistoriska hela dagen. Är helt snurrig i huvudet av dinosaurier, bergarter, människans utveckling m.m. Det blev lite kaosartat när det var dags för lunch. Resturangen var stäng ända till oktober och där stod jag med tre hungriga barn som ville ha mat nu. Så det fanns en atomat med mackor och risifrutti. Kanske inte så bra med tanke på sockert men det gjorde så att vi orkade ett par timmar till. Sedan köpte vi varmkorv på vägen hem. Båda barnen slocknade som klubbade sälar här på kvällen.
Vad mysig med en museie dag, Felix älskade att gå på museum, han åkte varje torsdag till stockholm för att träffa sin mormor när han var 7-8 år för att gå på museum, de höll på i över ett år.
Idag har Mio fått nya glasögon, sötingen.
Jag kom inte iväg på någon student idag för det ösregna, maken var ju ansvarig för hela spektaklet så bröllopskostymen var genomblöt. Blöta var också några ungdomar som trillade i vattnet när provisoriska bron över hamnen gav vika. Ingen skadades allvarlig, men det var bara tur. 5 personer fördes till sjukhus. För några veckor sedan var det stor ungdomsfest i parken och bron var ofta packad med folk, tur i oturen kan man tycka.
Nu ska maken och jag äta en god middag, som vanligt har vi olika menyer
kramar Kristina