8) Nu ska vi oxå köra med shn-kuren bestämde jag och maken ikväll!! Frida är 1år och insomnandet tar vanligen ca.1 tim.!
Funkar det på större barn eller är det kört för oss??
Hon blir riktigt arg och hysteriskt ledsen om man bara närmar sig dörren( för att ex. värma välling!) Hur länge ska man låta henne skrika??
:-k Som ni ser har vi lite funderingar....och är tacksamma för tips!!
O:) 1. Hon sover bra hela natten nu, det är insomnandet som är jobbigt...är det risk att hon börjar vakna en massa när man börjar med kuren???
2. Nu sover hon i vårat rum.....bör vi lägga henne i eget rum?? Nu har hon tutte ska vi sluta med den i samma veva eller bör man ta saker pö om pö???
3.Nu äter hon lite välling på natten...ska vi sluta med den i samma veva oxå tror ni??
4.När och var ska jag ge henne gonatt-välling-slurken??
Den tar hon bara just som hon håller på att somna( kan då äta ca.200ml.) Ger man den annan tid så kommer den ut med tungan!! (Snälla säg inte att det är vi som lärt henne det... för även om hennes mor har mycket vilja så är nog Frida snäppet värre!!
Jag hoppas och vill verkligen att detta ska lyckas!! Det är så jobbigt att bli arg så ofta när man ska lägga henne(och tålamodet tryter...) Jag vet ju att det inte är hennes fel det lilla pyret....och så blir man ledsen för att man blev arg!!....jaa ni vet säkert...
Kram/ Linnea mamma till Frida