Gotlandsmamma skrev:
Kiki är en mkt klok o vis kvinna, men det vet ni allra redan! O:)

jag känner mig generad
Super kul att ni ska komma, invigning av Mios helt nya egna lekplats. Gungställning, sandlåda, fikabord, Vi har fått jobba ihop en lekplats eftersom det i år inte finns några djur, inga barn, INGENTING i Anga. Rätt trist faktiskt, men får vi bara besök (av gottis) ibland så kommer vi må toppen här i sommar.
Jag håller med om att vi kacklar rätt kasst nu förtiden, vi får bättra oss, när jag kommer hem till ett normalt internät

Det här uppringda med ett gammal gammalt modem s-ger, (som Felix skulle ha sagt)
Apropå Felix

han verkar ha det väldigt roligt 8)

Idag ringde grannen under oss och frågade om jag kunde prata med honom om att ta det lite lugnt på nätterna

Det hade varit ett j-a liv sen valborg. Jag undrade om han varit uppe och pratat med Felix? Nä det hade han inte varit. MEN GUD

ge ungen en chans. ja ja nu har jag pratat med honom i allafall, han var förstående men tyckte ändå att dom inte fört sånt himla väsen. Nu är det så att grannarna skulle få sina barn att sova i egna sängar

för ett tag sen och då flyttade dom in i det rum som ligger direkt under Felix. Resultatet är ju nu att hela familjen sover där inne, en på 6 och en på 4 och två vuxna. så vaknar väl ungarna och det är ju trist.
Kram Kristina