Vad bra med en san här trad, det blir spännande att följas at (sorry inga a med ring över...). Skriver inte sa mycket pa forumet, men läser desto mer.
Maste ocksa bara säga att om det är manga skrivfel och konstiga meningar, sa kommer det av att jag inte bott i Sverige sedan jag var 12 ar och norska är mitt modersmal...
Här hemma njuter vi allihop av stora lilla Max som är född 5 feb. Lilla storasyster Liv är hemma och storasystern Selma gar i skolan ( och pappan jobbar). Det funkar bra för det mesta här hemma. Liv har klampat in i trotsaldern och det är ju spännande. Selma är fyra ar och da gar man i skolan här i Spanien 8)
Max är en riktig going. Nagon rytm har vi inte precis, men vi är pa väg. Natten är fantastisk, sover 21-4, äter och sover til 7.30. Efter det somnar han vid 9-9.30 och tar en liten 45 minutare. Sedan varierar det med korta eller lang lur. Han tar en tvatimmars om dagen, minst. Annars later jag honom sova bara 45 minutare om han vaknar själv, för da äter han ju mera och orkar sova pa natten ocksa... Jag undrar, borde jag hjälpa honom sova flera langlurar eller ska jag vänta lite innan jag styr upp dagen
Hep
Kram
Maria