Leos tråd

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Jag har tejpat upp aluminiumfolie på Tors fönster med dubbelhäftande sån billig tejp! Billigt! 8)
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Puffis
Kontakt:

Inlägg av Puffis »

Tack det låter ju jättebra, men på dagen då? Jag vill gärna släppa in solen (om det mot förmodan skulle finnas någon :roll: ) lite på dagen... ja, eller i alla fall om man får gäster :lol:

Hmmm, ska tänka på det. Svarta sopsäckar har vi och frystejp borde ju funka. Annars tar jag svart eltejp av mannen (jag kan visst inte sluta påpeka att jag har en man som är elektriker :lol: Jag är nog lite mallig :wink: :lol: ).

I morgon bitti RÄKNAR jag med att han ska sova ordentligt, för ikväll fick jag i honom 150ml EXTRA och jag fick honom att skratta riktigt ordentligt! :D

men i morgon ska jag se vad jag kan trolla fram med sopsäckarna. Kanske kan jag lotsas att det är något tema till 2årskalaset på söndag :wink:
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.
duggan

Inlägg av duggan »

Hejsan! :lol:

Jag har sopsäckarna dygnet runt, på sommaren har jag myggfönster i (Norrland) så då kommer solen in. Men nu är det mörkt i Hugos rum, men vi är aldrig i hans rum på dagarn så jag märker inte det. Han sover och har ensamlek där, annars är vi på nedervåningen bara. Men har du "gratis" stöld el-tejp, så får du klistar upp och ner dom dagar det är soligt :lol:

//Malin
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12
Puffis
Kontakt:

Inlägg av Puffis »

ja, jäklar vilken skön natt! Tuva skrek bara lite en gång (hon pratar otroligt mycket i sömnen) och Leo vaknade till ca tio mínuter innan det var dags, bajsade med ett skrik och somnade om :lol:
Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.
duggan

Inlägg av duggan »

Det låååter underbart! :lol:
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"