Andra natten har gått super bra

Mellan 20.15 och 6.30 har han vaknat 2 ggr, det är helt otroligt.

Efter det vart de två gånger till, men då va han säkert gode utvilad å hungrig. Ja har till och med kunnat sova själv ett par timmar.
Andra gången när han vaknade 03.15 va ja in å buffade och medans jag stod där insåg jag, jag måste kräkas och de NU

, så jag blev tvungen att lämna min stackars son i sängen med en snabb ramsa ut fast att han inte va lugn och tyst, och ropa åt min karl att han måste ta över. Så han rusade upp ur sängen och när jag kom ut från toaletten (klarade mej från att kräkas) så sitter han i soffan och våran son sover

Fredrik hade gått upp kikat in genom dörren och ramsat 4 ggr (?) & sen sov han. Jag kunde knappt tro att det var sant, hade ju räknat med att de skulle bli vilda protester när pappa mitt i allt kom å surrade mitt i natten, men icke
Började ju fundera lite nu på dagslurarna.. Hur gör man om han inte somnar på utsatt tid.? Ska jag ändå låta han sova lika länge? han sover 45 min 2 h & 45 min.
Nadja, mamma till Elvis född 070816 & matte till Tjej bordercollie/alaskan husky född 060228 =)