Å, det skjedde atskillig mer i natt enn første natten.. Det her blir langt, sorry.. Han våknet mange flere ganger enn jeg har skrevet opp, men han sovnet selv da.
23:05 Våkner. Går litt inn og ut med solfjær og regle. Plutselig vil han ligge på rygg, men da blir han mer våken. Tilslutt snur jeg han på magen, og går ut med regleX4 + bekreftelse.
23:15 Er nok våken fremdeles (fortfarande), men stille og rolig (lugn).
23:53 Våkner med gråt. Får regleX4, gråter først. Blir så stille. Han får bekreftelse, og stille.
00:55 Våkner uten gråt. Får regleX4+bekreftelse. Stille, men er litt våken innen han sovner.
01:13 Våkner og gråter. Får regleX4, gråter. Han har snudd seg i sengen og kravlet oppå dynen. Jeg legger ham på plass, gir solfjær og ut med regleX4. PÅ veien ut, kommer armen borti lysbryteren

Han blir oppskaket selv om jeg slår av lyset med en gang! Så jeg må inn å gi ny solfjær.
01:21 Ut med regleX4+bekreftelse. Han blir rolig(lugn) av regla nå, hurra!
01:25 Strever litt, våken men gråter ikke.
01:26 Får regleX4, han stønner, klager, gråter litt. Mulig han har luft i magen. Han romsterer.
01:28 Gir bekreftelse. Ingen gråt, men han romsterer.
01:32 Jeg går for å hvile. Han snur seg ofte i sengen, og prater litt i søvne flere ganger fram til
02:57 Da hoster han, får regleX4+bekreftelse. Blir stille.
04:26 Urolig, puster som om han er våken. Får regleX4+bekreftelse, blir stille.
05:40 Våkner, får regleX4. Gråter mer, men blir stille før jeg er ferdig. Han får bekreftelse og blir stille, men mer våken. Han slår hodet i senga og blir lei seg. Så går inn igjen, legger til rette, solfjær. Og ut med regleX4.
05:42 Bekreftelse. Stille, men antagelig våken.
??:?? Hoster, så ikke på klokken. Sovner igjen.
06:00 Gråter, regleX4, stille. Får bekreftelse. Er det for kaldt tro? Han får et teppe til oppå dynen.
07:43 Våkner og er veldig urolig. Bleien er
veldig full!! Jeg bytter i sengen, men han blir veldig sint etterpå. Vil ikke ligge på magen!
07:45 Han får regleX4, og er sur. Jeg går inn og puffer, men han blir bare sur og vil ikke ligge på magen. Så jeg går med en bestemt regleX4.
07:49 Blir mer sur og mer våken..
07:52 Virker fortvilet, får regleX4. Han tar i mot, blir stille først. Klager så videre. Kjefter litt..
07:57 Virker fortvilet igjen, så inn og puffer, solfjær, puffer og solfjær. Klarer ikke å finne roen. Han vil ikke ligge på magen. Gir solfjær og
08:06 ut med en streng regle. Han er misfornøyd og sint.
08:09 Setter på musikk i stuen. Han blir stille. Men gråter litt innimellom. Litt vanskelig (svårt) å høre om han er sint eller trist. Blir stille, hører på musikk.
08:14 RegleX6, misfornøyd. Men skriker seg ned, og lytter til musikken innimellom. Ganske våken, men ikke så glad.
08:17 regleX4 til protester.
08:20 Puffer, han er trist. Finner ikke roen, og blir irritert.
08:26 Ut med bestemt regleX6. Han klager-lytter til musikk-klager-lytter
08:28 RelgeX4, tar i mot. Stille men våken.
08:35 Inn og gir solfjær, han gråter hver gang jeg trykker for å avslutte.
08:43 Ut med regleX4, gråter først. Tar så i mot og blir stille. Får bekreftelse, og stille.
Puuuuuuuh!!
Så,
-Hva kan vi gjøre med bleieproblemet? Det har brukt å være sånn siden han var bitteliten baby, at han tisser så mye at bleien blir veldig full. Han klarer ikke å sove rolig når den blir for full. I "beste" fall ligger han bare og vender rundt og rundt, og så tisser han ut pyjamasen.. Har hendt flere ganger.
-Når jeg er inne og gir solfjær? Er det O.K om jeg bruker pusten min sammen med solfjær? Altså, jeg skal jo puste når jeg står der uansett (endå), så om jeg puster ekstra rolig, så blir han rolig raskere.
Nå skal jeg straks vekke!
Ingen av oss tok vognen inn i går, så den har stått ute i regnet og blitt veldig våt..