[color=red]Hej Anna och alla![/color] \:D/
[color=darkred]Har läst barnabokens första 250 sidor ca 3-4 ggr nu och hittar något nytt och matnyttigt varje gång vilket är mycket fascinerande!

Jag "ids" inte läsa längre fram just nu utan vill koncentrera mig på första 3-4 månaderna med barnet och dess utveckling utifrån tipsoch råd från barnaboken. Skrev till Anna i gästboken om min "klump "med frågor som jag skulle skriva i något av 3 forum. Läste i ett av forumen här på hemsidan och fick svar på 2 av mina frågor

Så det jag i nuläget undrar är "endast" angående förlossningsträningen. [/color]

Flämtandningen... Jag börjar bra men upplever att jag "krockar" med mig själv om du förstår vad jag menar

Det blir dubbelstuds... Oj vad svårt det är att förklara! Jag ser även att magen rör sig på sidorna där musklerna nu för tiden lagt sig

Kan det vara så att jag ändå gör rätt trots att det rör sig lite här och där? Jag vill ju inte att diafragman och livmoderns arbete ska krocka.

Att "blåsa på ljuset"... Kan man jämställa det med den skräckinjagande (sedvanliga) krystningen? Jag har nämligen provat det när jag går på toaletten för en nr 2 och det går så mycket mycket bättre!!
Jag tror att jag nöjer mig med dessa frågor och återkommer sedan!!
[color=cyan]Kramar från en förväntansfull havande[/color]