Hej,
Har alltid annars sätt till att få tider som passar med schemat men behöver verkligen träffa en läkare så snabbt som möjligt angående sonens hosta som antagligen är förkylningsastma.
Han sover 9-9.45 och 13-14.30
Läkartiden är 13.30
Funderar fram och tillbaka om jag skall lägga honom tidigare på middan samt bara göra en 20-minutare på morgonen.
Vet inte vad som är bäst men han har hostat kraftigt i över 2 månader och jag tycker så synd om honom.
Tack på förhand,
/Gun
Läkartid mitt i sovpasset...
Läkartid mitt i sovpasset...
Mamma till Moa -020405 och Leo -040514. Lever efter AW-principen eller borde man s?ga sunt f?rnuft
.
Hej!
Hmmm :-k ...
Går det att få honom sova längre på förmiddagspasset?
Väcker du honom, normalt sett?
Isåfall kan du låta honom sova lite längre där kanske?
Och lägga honom att sova middag efter läkarbesöket?
Så hade nog jag gjort.
Lever du i övrigt med fasta tider, gäller dessutom "en gång är ingen gång, 2 gånger en dålig vana"...
Clara hade förkylningsastma, den är nu avskriven
Om det är så, växer det bort med åldern.
kram anna
Hmmm :-k ...
Går det att få honom sova längre på förmiddagspasset?
Väcker du honom, normalt sett?
Isåfall kan du låta honom sova lite längre där kanske?
Och lägga honom att sova middag efter läkarbesöket?
Så hade nog jag gjort.
Lever du i övrigt med fasta tider, gäller dessutom "en gång är ingen gång, 2 gånger en dålig vana"...
Clara hade förkylningsastma, den är nu avskriven
Om det är så, växer det bort med åldern.
kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
hej
jag skulle försöka dra ut på morgonsovningen,lägga tidigare än 13 för att se om han kunde sova samt klämma in en extra sovning på em, max 20 min! Det kommer att gå utmärkt
Ibland sp måste man rucka på rutinerna, men huvudsaken är att det finns rutiner att rucka på
jag skulle försöka dra ut på morgonsovningen,lägga tidigare än 13 för att se om han kunde sova samt klämma in en extra sovning på em, max 20 min! Det kommer att gå utmärkt
Ibland sp måste man rucka på rutinerna, men huvudsaken är att det finns rutiner att rucka på
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
Tack snälla ni,
Jo rutinerna finns väldigt inpräntat och det skall nog klara sig om allt annat är precis som vanligt men man blir ju ibland lite orolig att något skall gå fel
Jo, min dotter har förkylningsastma och vi var på återbesök och de tyckte att Leo som var med lät som om han behövdes kollas upp han med.
Moas astma är på väg bort men hon har fått en rejäl förkylning nu och den fick Leo också så de har hostat ikapp.
/Gun
Jo rutinerna finns väldigt inpräntat och det skall nog klara sig om allt annat är precis som vanligt men man blir ju ibland lite orolig att något skall gå fel
Jo, min dotter har förkylningsastma och vi var på återbesök och de tyckte att Leo som var med lät som om han behövdes kollas upp han med.
Moas astma är på väg bort men hon har fått en rejäl förkylning nu och den fick Leo också så de har hostat ikapp.
/Gun
Mamma till Moa -020405 och Leo -040514. Lever efter AW-principen eller borde man s?ga sunt f?rnuft
.