Sökningen fann 1 träff

av xerxesmamman
fre 22 sep 2006, 15:54
Kategori: Späda barn och små (nyfödd till 1år)
Tråd: Varför sååå ledsen?
Svar: 1
Visningar: 753

Varför sååå ledsen?

MIn lilla kille tio månader är alltid så ledsen när vi lägger honom för att sova middag eller för natten. Han somnar alltid men inte en enda gång går utan att han är ledsen. Han har eget rum och haft sedan han var ett par månader men för c:a två månader sedan fick han ett större rum, kan det vara så...

Gå till avancerad sökning