Jag undrar om det finns någon möjlighet att få komma till Gastsjön och få hjälp av Anna personligen (självklart mot ersättning) Vet någon?
Karl
Sökningen fann 4 träffar
- fre 10 dec 2004, 20:37
- Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
- Tråd: få komma till gastsjön?
- Svar: 6
- Visningar: 2429
- tis 07 dec 2004, 21:07
- Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
- Tråd: eskalerar
- Svar: 7
- Visningar: 2366
- tis 07 dec 2004, 15:29
- Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
- Tråd: eskalerar
- Svar: 7
- Visningar: 2366
eskalerar
vi har testat det också. Tro mig, vi har nog testat allt. Det blir bara värre och värre. Faktum är att vi nu saknar det lugn (3 gånger per natt) som fanns innan vi började med sova hela natten.
- tis 07 dec 2004, 11:09
- Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
- Tråd: eskalerar
- Svar: 7
- Visningar: 2366
eskalerar
Hej, vi har nu provat sova hela natten kuren i 2 månader men det blir inte bättre, snarare tvärtom. Nu vaknar han minst 1 gång i timmen, vissa timmar är det var 10:e minut. Inga, eller få, problem att få honom att somna om. Lite buffande eller vaggande, men utan det blir det ramaskri. Han är nu 9 må...